dimarts, de juny 01, 2004

Multitudinària sortida al Cavall Bernat de Montserrat

Més de 5.000 escaladors (entre gent i persones) es van reunir puntuals com un rellotge suïs a les 7:00'00"00... a Can Vicenç per tal de sortir en autocars cap a Montserrat.
Arribats a la muntanya sagrada vàrem tenir la sort de poder aparcar just al peu del camí en lúnic lloc que no era de pagament (quina sort!!).
Despreés d'una curta i planera pasejada ens vam plantar al peu de la via. El dia va ser radiant, joiós, magnífic!. La via normal del Cavall Bernat és directe (sense franquejos "guarros" d'aquells...) i amb preses gegants per les mans.
Dalt del cim vam patir una mica per tal d'encavir-hi tots els + de 5.000 escaladors (vam haver de fer un castell de 5 de 9 amb folre i manilles) però va valer la pena per les magnífiques vistes del Pirineu tot nevat!!
De baixada cap al monestir ens vam treure les samarretes per posar-nos ben "morenos" com la moreneta.
Després d'un dinar de germanor a Monistrol (tot just les 14:00) varem fer unes quantes vies més per aprofitar la tarda.
Amics i amigues...quin èxit, quin dia més rodó!!!! S'ha de repetir!!!!

P.D.:Qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidència.
Comments: Publica un comentari a l'entrada